Sexy-flexy

0
78
Rate this post
Seks niby nie powinien być areną do popisów i rywalizacji, ale jeśli ktoś chce wskoczyć na wyższy poziom musi trochę poćwiczyć. I nie mamy tu na myśli większej liczby stosunków, ale wyćwiczenie ciała tak, aby wyginało się we wszystkie możliwe strony. Jak to zrobić?

Po co być zwinnym, gibkim? Seks żywiołowy i bez ograniczeń, jest wart wysiłku fizycznego. Chodzenie do klubów fitness może przynieść nie tylko wymarzoną sylwetkę, ale też daje szansę na nowe bodźce seksualne. Nawet ćwiczenia w domu dają świetne efekty. Pomagają odzyskać formę ale nie tylko. Partner ćwiczący w domu jest niesamowicie seksowny: pręży się, wygina, poci…  

Co więc robić, żeby poprawić swoja łóżkową formę?

Pilates

Są to ćwiczenia rozciągające, siłowe, zwiększające ruchomość stawów.  W ćwiczeniu przykłada się wagę do oddychania, skupienia i świadomości ciała. Cała ta nauka wyrabia wytrzymałość, a panowanie nad oddechem przedłuża naszą sprawność łóżkową. Robinson i Gerry Convy w „Ćwiczeniach Pilates” proponują, żeby ćwiczyć 15 minut dziennie. Jako proste ćwiczenie proponujemy ci unoszenie tułowia w leżeniu tyłem.

Jak to zrobić? Połóż się na podłodze na plecach. Nogi zegnij w kolanach, stopy postaw w odległości około 20 cm od  pośladków. Nogi rozstawione na szerokość bioder. Możesz przenieść ręce za głowę lub pozostawić je równolegle do tułowia. Unosisz kość ogonową. Robisz spokojny wdech i wydech. Potem unosisz kolejny kręg kręgosłupa. Wdech i wydech, krąg po kręgu aż do barków. Wypychasz miednicę do góry. Potem opuszczasz ciało na ziemię zaczynając od barków. To ćwiczenie wzmocni kręgosłup i plecy ułatwiając wytrzymanie miłosnego maratonu.

Joga

Ćwiczenia jogi rozluźniają mięśnie, relaksują i uczą panowania nad ciałem. Dlatego na początek proponujemy ci… okręt, czyli Nawasanę. To pozycja jogi, którą poleca Malina Michalska w książce „Hatha-joga dla wszystkich”. Wzmocni mięśnie dna miednicy oraz uelastyczni dolny odcinek kręgosłupa.

Jak to zrobić? Usiądź w rozkroku, zegnij nogi. Palce stóp złącz, a kolana pozostają lekko rozchylone. Z wyprostowanym kręgosłupem chwyć za pięty od wewnątrz i równo oddychając, wyprostuj nogi w kolanach. Z tak uniesionymi nogami postaraj się utrzymać jak najdłużej równowagę.

Stretching

Rozciągając wszystkie mięśnie nie tylko zyskujemy elastyczne i wygimnastykowane ciało, ale i  jednocześnie dotleniamy też narządy wewnętrzne i pobudzamy układ nerwowy. Czy nie o to chodzi w seksie? Wypróbuj ćwiczenie polecane przez Michelle LeMay w książce „Stretching”?.

Jak to zrobić? Usiądź w siadzie płaskim i postaraj się pochylić do przodu jak najgłębiej. Powtarzaj skłony, z każdym wydechem spróbuj się pochylić o pół centymetra dalej. Po pewnym czasie, gdy już będziesz swobodnie kłaść się na swoich nogach możesz przejść do kolejnego etapu. W czasie skłonu połóż ręce na podłodze i podpierając się dłońmi kiwaj na boki przez kilka sekund na przemian odrywając jedną lub drugą stronę ciała od podłogi.

Siłownia

To idealne miejsce, żeby poćwiczyć ramiona. Silne mięśnie ramion przydadzą się w klasycznej pozycji. Ale nie tylko. Warto ćwiczyć z użyciem klasycznych ciężarków, ławeczki lub terabandów (elastyczne gumy). Możesz też skorzystać z urządzeń do ćwiczeń mięśni pasa barkowego, bicepsów, tricepsów, mięśni piersiowych oraz pleców. Na każdym urządzeniu powinna być instrukcja użytkowania. Pamiętaj, że najlepsze efekty przynosi wykonywanie jednego ćwiczenia w trzech seriach po 10- 20 powtórzeń (dlatego dobierz obciążenie tak, abyś był w stanie wykonać je tyle razy).  Możesz tez poćwiczyć w domu. LL Cool J w swojej książce „Platinum workout” pokazuje „explosive pushup”.

Jak to zrobić? Stajesz w pozycji startowej: ciało proste, podparte na zgiętych palcach stóp i dłoniach ustawionych na szerokość odrobinę większą niż szerokość ramion. Potem zginamy łokcie i staramy się zniżyć tułowiem i prostymi, usztywnionymi biodrami do ziemi. A potem, zamiast po prostu się podnieść trzeba dynamicznie wyrzucić ciało wzwyż.

Taniec na rurze

To już nie tylko domena pań z klubów go go.  To także dyscyplina sportowa, są już nawet w niej mistrzostwa. To taniec akrobatyczny, wysiłkowy i w dodatku nie jest już zarezerwowany tylko dla pań. I podobno już stracił konotacje erotyczne. W Polsce szkół pole dance, czyli tańca na rurze, jest już mnóstwo. I konia z rzędem temu, kto nie zauważy zmysłowości nawet w najbardziej akrobatycznych osiągnięciach wirujących pod niebem pań. Mistrzynie przeginania się elektryzują publiczność, co mogą czynić też w zaciszu domowym, bo rurę można łatwo zakupić i zamontować nawet w małej sypialni.